måndag 16 februari 2015

Där man minst anar det

I förra veckan hade IcaMaxi jippokväll. Jag brukar undvika såna kvällar eftersom jag inte vill trängas med folk i onödan. Men jag behövde mjölk så jag kastade mig in i kaoset. När jag svängde runt hörnet för att komma upp på raksträckan mot maten stod det en kvinna och spände ögonen i mig, hon frågade om jag gillade deckare, och det gör jag ju…

Det var Gabriella Ullberg Westin som var där och signerade sin bok Ensamfjäril. 

Ensamfjäril 


Eftersom hon bloggar jag har inte kollat in den tidigare men ska göra det nu och eftersom hon var bekant med allas vår Åsa Hellberg köpte jag en signerad bok för man ska gynna folk från Blogglandia. Dessutom verkar boken jättebra. Ska läsa den så fort jag är klar med boken jag läser nu.





7 kommentarer:

  1. Eh. Jag vet inte alls vem det är. Men boken är säkert jättebra!
    :)

    SvaraRadera
  2. Har aldrig hört talas om Gabriella och hemma på min gata väntar jag spänning att höra vad du tycker.

    SvaraRadera
  3. Det var ett nytt namn för mig, du måste berätta hur den var.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  4. Kul med nya författarnamn. Recension sedan, tack.

    SvaraRadera
  5. Spännande! Nytt namn för mig också.

    SvaraRadera
  6. Va roligt! Känner inte heller igen namnet :-)

    SvaraRadera