onsdag 2 januari 2013

Nyårslöfte?


Det verkar som att man nu ska redovisa sina nyårslöften på bloggen. I alla fall har flera andra gjort det och jag hänger väl på. Jag brukar vara dålig på löften, men i år har jag några. 

Det första har jag hakat på inne hos Anne med e, det är att träna 120 pass under året. Mitt andra löfte är att jag ska fortsätta min viktresa. Nu är operationen avklarad och foten känns bättre. Med andra ord är jag på gång igen, jag kommer att ta det lite lugnare än sist men ner ska jag och jag har några PT-gånger kvar

10 kommentarer:

  1. Skynda långsamt. Men ett bra "löfte" tycker jag. Lycka till! :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Här kommer hejarop o uppmuntran!!!!
    Jag har inte gett några löften.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Heja!!!
    Jag kör samma nyårslöfte som förra året : Jag ska dricka mer Champagne :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till med din löften. Tips till nästa år,som jag kör i repris i år. Jag lovar att göra så gott jag kan. Mitt bästa löfte ever! Eva

    SvaraRadera
  5. Ja, jag har inte några direkt men för mig själv så vill jag som vanligt gå ner 10 kig (det kanske är DETTA året som det funkar...) o så vill jag kunna springa 3,5 km utan att stanna.

    SvaraRadera
  6. Hejapå- och lyckatill-hälsningar från mig!

    SvaraRadera