lördag 29 september 2012

Det här med vikt och höstdepp...


Jag går just nu bara upp i vikt. När jag inte kan träna så slarvar jag med vad jag stoppar i mig. Slarvar är förresten milt sagt en underdrift, jag fullkomligt frossar i onyttigheter och funderar allvarligt på om jag kan ha någon ätstörning förutom dålig karaktär... 

Men nu hänger jag på KrakelSpektakels kamp och from måndag kör jag igång. Jag vet att jag har massa grejer inbokade under helgerna i oktober så jag kommer inte att vara lika hård som förra hösten men jag ska ha totalt godisförbud fram till Lucia.

Någon annan som hänger på?




14 kommentarer:

  1. Jag hänger på men för mig blir det chipsförbud.

    SvaraRadera
  2. Jag tror det, men det gäller inte idag va? För jag är precis på väg till affären för att köpa lördagsgodis.
    Men från i morgon kan jag tänka mig att hålla upp!

    SvaraRadera
  3. Eh, jag ser nu att du skrivit från och med måndag.
    /Blindstyre

    SvaraRadera
  4. Låter ju bra! Fast.. Å andra sidan.. Inga M&M färrän Lucia?? Jag som tänkt dra ner det bara till lördagar... Ihh... *finurlar* Men ändå. Det är bara en och en halv månad. Det borde gå...


    Jag hänger helt klart på!

    SvaraRadera
  5. Ååååh jag är precis likadan. Jag äter bara en massa strunt när jag inte kan träna så du kan ju tänka dig hur jag ser ut nu efter snart 6 månaders uppehåll med träningen pga av mitt jäkla hjärta. Jag hänger inte på - godis är min enda tröst för tillfället. Typ. Men efter nästa operation - då jäklar hänger jag på!!

    SvaraRadera
  6. Borde ha chipsförbud, men nej, jag hänger inte på. Jag tränar ju! (fast intar tyvärr gärna mer än vad jag gör av med ialla fall...hrm..)

    SvaraRadera
  7. Japp vi kör.
    Och jag känner sååå igen mig i ditt inlägg om frosseri. Bara så du vet så är du inte ensam.

    SvaraRadera
  8. kul! jag äter så sällan gosaker så jag kan inte vara med, det skulle inte ge ngt :)

    SvaraRadera
  9. Jag äter bara på fredagar och tänker fortsätta med det, men det är något annat jag gör fel för allt jag äter fastnar just nu ...

    SvaraRadera
  10. Åhh, skulle gärna hänga på men har ingen som helst jävla motivation efter nästan en månad i Grekland med all inclusive......underbar mat och dryck på hotellet. Gick upp 6 kg där! ;(
    Men jag ska försöka peppa mig under nästkommande vecka och kanske hänga på från nästa måndag.
    Då är det godisförbud för mig. Chips och annat skit äter jag inte.
    Sparka mig i baken så jag kommer igång!!

    SvaraRadera
  11. Jag läser och överväger.

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  12. Nja... jag tror jag håller mig till min vanliga diet, men har lagt till träning. Vi får se om det räcker. You go girl!!

    SvaraRadera
  13. Jag är på! Har tjuvstartat... dag 80 imorgon. Ska hålla på minst 365 dagar. :)

    SvaraRadera
  14. Ja, fast jag är i praktiken redan med. Har bara en godisdag i månaden. Men jag äter fel och för mycket av allt annat.

    SvaraRadera