söndag 15 juli 2012

Snodde från facebook




men den stämmer ganska bra tycker jag

7 kommentarer:

  1. Instämmer. Men jag tänker INTE byta namn på bloggen. Möjligen lägga till att det borde vara solig sommar oftare...För det har fan inte varit sommar än, utan en syndaflod.

    SvaraRadera
  2. Jag är lite kluven.
    Vi har grått ute men jättevarmt!?
    Och vi sitter inne...

    SvaraRadera
  3. Har haft tur att vara på annat soligt ställe i tre veckor. Men de två veckorna här hemma? Ja. Regn. Så klart. Hur mycket regn finns det kan man ju undra.

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Ja, den var lite rolig...
    Kanske dags för någon att börja snickra på en ark??? :-O ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. hehe Ja den har jag oxå sätt. Men NU se du! Nu blir de fint väder, för nu har JAG gått på semester! ;)

    SvaraRadera
  6. Väldigt passande. Så här långt. Men precis som Humlan, snart vänder det, för jag har semester om en vecka!

    SvaraRadera