lördag 4 februari 2012

Fest i dagarna tre

Igår firade vi min lilla pappa som fyllde 70 år. Det blev lite senare än vad jag tänkt mig så idag är jag trött, trött, trött.

70-årsdagen firas rejält. Först igår med öppet hus, om ett tag bjuder han barn och barnbarn på restaurang ska bara vänta på att sonen kommer loss ur rullen och sen har vi köpt present där hela klanen bor på herrgård en weekend. Så det blir i dagarna tre fast inte tre dagar i sträck om man säger så.

Vägningen igår visade fortsatt viktnedgång så jag är nöjd. Frågan är hur det blir nästa vecka efter fusket igår.

6 kommentarer:

  1. Ditt "fusk" brukar ju inte synas nånstans!

    SvaraRadera
  2. Om tre år fyller min svärmor 80 år. Då vill jag bo på Herrgård med henne. Ska försöka komma ihåg att föreslå den födelsedagspresenten när det är dags. Festa tre dagar utspridda i tiden låter toppen. Jag blir så avundsjuk på din viktnedgång så att jag tror att jag måste ta tag i min egen endera dan. KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilket kalasande! :-D Låter mysigt. Själv tar jag det lugnt... Ha en bra helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du får träna lite hårdare denna veckan bara. ;-)

    SvaraRadera
  5. Låter ju mysigt att åka iväg så där!

    Man måste leva lite oxå! Ens pappa fyller bara 70 en gång. Bara att röra sig lite mer så ska du se att det inte syns alls!!

    SvaraRadera
  6. Ta för dig, 70 fyller man ju bara en gång!

    SvaraRadera