söndag 19 februari 2012

Det är jobbigt att vara gräsänka

Igår flyttade sonen upp från TV-rummet till sitt eget rum. Det innebär att hans dator inte längre tar upp hela vardagsrummet. Däremot måste jag vänta på den hemvändande maken innan vi kan få upp hans säng till vårt gemensamma sovrum (sonens säng har ju hela tiden stått kvar i hans eget rum eftersom den är så stor).


Får jobba hårt idag

Omtänksam som jag är hängde jag ut makens täcke och kuddar på vädring. I natt har det regnat så nu ligger dessa i torkrumlaren och jag hoppas att de hinner bli torra till ikväll.



Efter Melodifestivalen kom jag i säng ganska sent -  jag måste ha hamnat i någon form av chocktillstånd för jag somnade inte förrän strax innan midnatt och vaknade kl 6 imorse.

Pigg?

Nej inte alls men kunde inte somna om. Så nu börjar jag bli lite småtrött

8 kommentarer:

  1. Chocktillstånd efter de hemska låtarna;)

    Du får ta en powernap sen:)

    SvaraRadera
  2. Det är det jag säger, men vår dygnsrytm har vi kunnat hålla varandra sällskap :-)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om tupplur! Tuppluren är den bästa luren.

    SvaraRadera
  4. Jag såg inte melodifestivalen så min chock kom idag. Då jag såg alla andra chockade människor var jag tvungen att kolla på eländet. Jag håller med.

    Här har vi snöstorm, två mattor ligger ute i snödrivan, dom har tidigare skyddat skotern. Jag har påtalat för Maken om att jag önskar dom avdammade och intagna men vi får se hur det går...
    Dom behöver också torkas antar jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl konstigt att man bara inte kan sova ibland.
      Jag har ingen kommentar till eländet till melodifestival igår.
      Kram och go söndag

      Radera
  5. Ordning på torpet igen nu då. Kan tänka mig att det blir annorlunda att få ett vardagsrum igen
    Ha det bra

    SvaraRadera
  6. va skönt att få tillbaka vardagsrummet :)
    Hoppas täckena hinner torka :)

    SvaraRadera