torsdag 29 september 2011

Kommunikationsmiss?

Vi har en bil i familjen och maken har en firmabil. Jag och sonen har pratat ihop oss och jag skulle ha bilen ikväll han skulle bara göra ett litet snabbärende med den först.

Sonen kommer hem och börjar leta efter bilnycklarna som är helt försvunna. Till slut ringer jag maken för att se om han har lagt dem på något konstigt ställe han gör det ibland.

Då visar det sig att han är ute på vift med bilen. Han som för det första inte brukar vara hemma vid den tiden och som aldrig brukar ha bilen mitt i veckan!!

Totalkaos när planeringen raserades. Och han kan inte ens förstå varför vi är irriterade på honom

6 kommentarer:

  1. De förstår sällan varför man är irriterad på dem...

    SvaraRadera
  2. Du får ge honom "onda ögat" så tar han nog inte bilen fler gånger *fniss*

    SvaraRadera
  3. Klart han inte förstår, han har bara "JAG" sidan påkopplad i sin hjärna ;o)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med stort och smått!!!!

    Trevlig fredag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. är det inte så att män i allmänhet saknar en liten bit av hjärnan?

    SvaraRadera