söndag 21 augusti 2011

Sökord


I förra inlägget fick jag några kommentarer från folk som undrar hur man kollar sökorden. Det finns säkert något smidigare sätt, men jag gör så här

Klicka på:

  (blogger-b i övre högra hörnet).




Då kommer sidan upp där du kan se bloggar du följer och uppe vid din blogg. Där står din blogg och hur många inlägg du haft osv. Välj statistik

 

Klicka på ordet Statistik. Välj sen fliken Trafikkällor. Längst ner står det sökord och där ser du vilka konstigheter som folk sökt på

5 kommentarer:

  1. Tackar och bockar :)

    Hos mig stod visst svinkoppor högt i kurs :D

    SvaraRadera
  2. Det är roliga sökord emellanåt:)

    SvaraRadera
  3. Oj det där hade jag ingen aning om, ska testa.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  4. du använder inte heller draft.blogger.com? Testa! :) Jag ska till el stockholmo nästa vecka på onsdag, ska ses med bland singer och lysande, vet inte var när hur men definitivt varför :D Kan du komma?

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset!

    Fast hos mig fanns det inga sökord. Än... :)

    SvaraRadera