lördag 12 mars 2011

Utmaning

Har sett att många har anammat denna qizz. Jag drar den därför ett varv här så att jag blir lite mindre hemlig för er.

Skor: Inte så snygga som jag vill ha. Stora fotbäddar måste få plats i dem så det blir mer kärringmodell på mina skor.

Sneakers: Samma svar som det ovanför

Jeans: Gärna. Men kör just nu stretchvariant med resår i midjan

T-shirt: Döljer många skavanker

Underkläder: Jajamänsan

Väska: Inte för liten. En stor svart sak eller ryggsäck är det som gäller just nu

Plånbok:  2 stycken. En för körkort, bankomatkort och pengar och en för alla medlemskort

Solglasögon:  Är beroende. Men behöver nu köpa ett par slipade

Klocka: Gillar klockor men har ingen

Smycken: Gärna men glömmer ofta att ta på mig dom.

Tv: Titt som tätt

Mobiltelefon: Ja

Dator: Klarar oftast av den annars är sonen min personliga support (när han är på humör)

Lotion: Har många men glömmer ofta att smörja in mig

Deodorant: Just nu LdB.

Tandkräm: Ett måste

Schampo/balsam: Köper stora dunkar hos frissan

Tvål: Jag saknar den gamla Shield kommer ni ihåg den? En ganska stor turkosblågrön lite flammig.

Parfym: Har en eller två favoriter men glömmer använda dem

Mineralvatten: Blä

Vin: Gärna rött

Drink: Det går också bra

Bröd: Jag skulle kunna leva på bröd, det är så gott. Försöker att bara äta det på helgerna

Mat: På helgerna är det kul att laga och äta tillsammans. Men på vardagarna blir det oftast tråkig vardagsmat. 

Glass:  Är väldigt konservativ. Det ska vara vanilj eller choklad (ingen meschoklad utan mycket chokladsmak)

Godis: Choklad

Säng: Min egen

Magasin: Hos frissan och på semestern

2 kommentarer: