tisdag 1 mars 2011

Missad träning i onödan

Är lite irriterad. På tisdagar brukar jag köra en rolig boxklass men idag skulle vi få besök och jag fick därför träna lite tidigare idag.

Går till gymmet direkt efter jobbet och det är packat med folk. Fullt med unga hormonstinna killar som står framför spegeln med sina STORA vikter. Och sen lilla jag som försöker få plats mellan några av dessa bjässar med mina topzvikter och mitt darrande gäddhäng.

Sen blir inte det utlovade besöket av. Jag har missat min roliga boxklass i onödan.

11 kommentarer:

  1. Vet precis vad du menar. Det låter surt. Men du fick ju i alla fall vifta med dina armar lite.

    SvaraRadera
  2. Surt som fasonen och det verkligen suger om man missar sitt favoritpass.

    SvaraRadera
  3. men, så irri! :(
    men du tränade iaf! jag ska på gymmet imorrn, är opepp just nu, men det blir nog bra.

    SvaraRadera
  4. bry deg inte i broilersen med sina beach tits :pp

    SvaraRadera
  5. *suck*

    Önskar dig dock en fin onsdag, kram/caja

    SvaraRadera
  6. Suck. Man kan bli lite less på så'nt, men å andra sidan vet du ju nu på allvar varför du INTE går dit vid den tiden. *haha*

    Jag var på jobbet kl.7 igår morse, så jag kunde med gott samvete lämna kontoret kl.15 och hinna gymma innan alla konditionsmaskiner blev överfulla. På gymmet vid den tiden är det inte så fullt, men det ÄR verkligen en massa muskelputtar där. Fascinerande. Jag förstår hur du kände. Topzvikter och armdaller. *fniss*

    SvaraRadera
  7. Tusan då. Då får du njuta extra mycket nästa vecka. :)

    SvaraRadera
  8. Min dottra berättade igår om dessa "äldre tanter" som tydligen är super starka på gymmet fast det syns inte på de, det är när hon skall ta över ngn apparat med vikter, efter tanterna, som hon förstått detta! (ler)

    SvaraRadera
  9. I min lilla värld. Jag blandar klasser och gym

    SvaraRadera