torsdag 20 januari 2011

Imorgon

Imorgon gäller det. Då kommer domen på hur jag skött mig denna vecka. Till skillnad från många av mina bloggkollegor följer jag ingen diet eller äter någon speciell kost.

Jag tränar och försöker låta bli godis och mackor i veckorna (och inte vräka i mig av det på helgerna). Imorgon bitti ska jag ställa mig på vågen och jag hoppas att jag gått ner lite mer.

Jag har ingen lust att behöva köpa ny garderob till resan utan vill kunna ha mina gamla kläder. Men 10 kg på 2 månader.... det kanske är i mesta laget. Speciellt som jag inte är så duktig som jag borde vara

6 kommentarer:

  1. Varje gram minus är en vinst!

    Jag håller tummar och tår för dig, Kram/caja

    SvaraRadera
  2. Kan jag kan du vännen :-) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Det har säkert gått bra. Jag försöker ju köra samma stil men du vet ju hur det går med det..

    SvaraRadera
  4. dieter är till för att brytas, du gör helt rätt! heja heja :)

    SvaraRadera
  5. Ta den diet som passar dig bäst för jag gör likadant...tar lite här och lite där. Ibland blir det bra och ibland skiter jag i det.
    Jag tror det går bra :DD

    SvaraRadera