lördag 26 juni 2010

Dagen efter

17-åringen kom hem sent i natt på morgonkvisten, han verkade inte alltför påverkad av rusdrycker (andra droger är jag inte människa att avgöra men jag hoppas att det inte förkom sådana). Redan klockan 7.30 var han uppe och stökade i köket och gjorde frukost, något som inte hänt sedan Adam gick i kolt - som den tonåring han är sover han gärna L Ä N G E på morgnarna.

NU däremot ligger han här i soffan (bredvid mig och laptopen) och snusar så sött. Han vill inte vara med på bild -så ni får inget bildbevis utan får tro mig på mitt ord.

4 kommentarer:

  1. Va skönt med skötsamma barn. Hoppas att ni hade en underbar midsommarafton. Kram!

    SvaraRadera
  2. Gott att ha dom hemma eller hur?
    Ha en fortsatt bra dag.

    SvaraRadera
  3. Visst blir man stolt över skötsamma barn? Trevlig midsommardag!
    :)

    SvaraRadera
  4. Ensamma och Tigris: skötsam och skötsam. Han är så genomförkyld så han kunde nog inte festa som han ville. Men jag är tacksam för det och håller tummarna för att han fortsätter i samma stil.

    Gafflan: Tack. Ja det är skönt när de kommit hem

    SvaraRadera