söndag 23 maj 2010

Body Shop






Nu har jag gått och skaffat mig ett medlemskort i ytterligare en affär, denna gång blev det Body Shop.


Det var någon som sa att på Body Shop finns den bästa handsalvan "Hemp" så jag gick dit för att köpa en tub och testa. Jag får hålla med om att den är bra men jag tycker att den luktar mindre gott. Den luktar inte illa, men den har en väldigt speciell doft... påminner om hårpomada eller något liknande. Tanken blir "äldre herre" varje gång jag smörjer in händerna.


Dessutom blev det en burk med Body Butter som är helt kanon (den luktar gott). Dotterns arm och mina fötter är som nya.


Den lilla blå burken är en liten bonus jag fick som ny medlem. En burk med läppglans.

3 kommentarer:

  1. Åh, finns inget bättre än bodybutter till vinterfnasiga ben o armbågar.

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar inne hos mig. Vilken fin blogg du har. Kram

    SvaraRadera
  3. Madlar: ja jag har gjort en fantastisk upptäckt när jag hittade BodyButter

    Ensamma mamman: Tack

    SvaraRadera